KLAR!

Är äntligen klar med historian!  Känns riktigt bra faktiskt, ska bara försöka sluta tänka på det jag har kvar att göra.. Jag ger mig själv lite vila resten av dagen och tar tag i nästa imorgon istället.

Såg det 11:e avsnittet av One Tree Hill, längtar redan efter nästa! Det är seriöst den bästa serien jag har sett, visst Prison Break var bra också men nu har jag slutat se det för jag tycker det spårat ur en aning. Första och andra säsongen var bra men inte mer..
Nu funderar jag på att se lite L.A Ink och kanske lira lite Guitar Hero, Legends of rock. Hmm. ja det tåls att fundera på :)

Någon som har tips på en bra serie?



Jag vill färga mitt hår tror jag..

Kommentarer
Postat av: kajsa

Se How I Met your mother! den är rolig, ger en en chans att skratta lite :)

2008-05-13 @ 20:39:41
URL: http://svedd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0