kittelfjäll

Jag är redan vaken och uppe på benen, känns skönt men ändå jbbigt, jag vet liksom inte vad jag ska göra av hela dagen. Jag fattar inte varför jag inte kan sova längre.. En sak om jag skulle gå och lägga mig 10-11 att jag vaknar tidigt då men om jag ändå är vaken till 2 måste jag väl få sova ut lite i alla fall.


Nu är det i alla fall klart, kittelfjäll blir av. Ska dit med laget och vi är ungefär 10 stycken som ska åka + Jag, Bettan och kanske Ella. Det är nämligen samma helg som högskoleprovet som vi tre ska göra. Pratade nyss med Bettan och vi ska få göra det i Storuman istället för Örnsköldsvik. Kul! Men det enda jobbiga då är ju att provet startar 8.30 och det är ca 1h 30 min bilresa mellan Kittelfjäll och Storuman så då gäller det verkligen att vara uppe tidigt. Lite tråkigt bara med tanke på att det lär vara partaj dagen innan men men det är kul ändå :D
Nu gäller det bara att övertala Ella att hänga på!! =D (Dagens uppgift!)


Jag saknar dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0