jobbigt...

Jobbig kväll igår, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Har massor av planer som jag vill göra men som jag vet inte är bra. Känns inte bra att innebandyn är slut.. Jag har liksom bara dig och innebandyn och du orkar inte med mig längre, du vet inte heller vad du ska göra med mig..

Tvingade mig till skolan imorse, mådde kasst men hade inte mycket annat till val. Fick lov att åka in och skriva talet med Sanna som vi egentligen skulle gjort idag sista lektionen men jag pratade med läraren och för första gången var hon lite omtänksam och vi ska få ta det imorgon. Hoppas bara jag mår bättre imorgon, vill liksom inte lämna Sanna själv för jag vet hur jag skulle ha blivit om jag skulle fått tagit allt själv..
Nu är jag i alla fall helt slut på och skulle egentligen behöva skriva klart religion/filosofin men jag måste nog vila en stund först..


Jag önskar att jag kunde få svar på alla mina frågor utan att behöva ställa dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0