Guitar Hero

Sara, Jenny och Ella komme hit ikväll. Vi såg först "Så ska det låta" (eller hade det på tv:n men pratade mest), sen drog vi igång rockandet. Vi spelade tills vi var alldeles slut på men kul var det. Har haft en mycket trevlig kväll med riktigt bra sällskap, kändes behövligt!

Kändes jätte konstigt innan de kom, vet inte riktigt hur jag ska förklara det men jag känner igen känslan. Det kändes som ett verkligt tryck lade sig över hela min kropp och jag kände mig på bristningsgränsen. Kändes som vilken sekund som helst kunde jag lika gärna ligga i sängen och skaka som att sitta kvar i stolen framför datorn. Mycket läskig känsla..


De ringde idag från jobbet och undrade om jag kunde jobba imorgon. Jag vill inte alls och försökte först komma på någon bra ursäkt men sen kom jag på att det hade jag ju faktiskt, jag sa som det var att jag har mycket i skolan nu och att jag måste försöka ta tag i det.
Ska försöka leva upp till de orden imorgon också. Funderar på att ställa väckarklockan och kliva upp och ta en långpromenad eller en joggingtur så jag vaknar riktigt och sen sätta mig och skriva på den där uppgiften som jag inte har en aning om vad jag egentligen ska göra. Jag känner mig så blåst när jag har fått förklaring gång på gång men fortfarande inte fattar någonting. Blir så irriterad också när alla andra säger att de inte heller fattar någonting sen helt plötsligt lämna de in ett färdigt arbete. Hur lyckas de med det när de inte förstått något när inte jag kan?
Jag vill också kunna åstadkomma (stavning?) någonting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0