Fredag

Redan helg!
Den här veckan har gått riktigt fort. Som jag sa idag, när man väl vill att veckan ska gå sakta för att man har så otroligt mycket man måste hinna med att göra så går den jätte fort. Och istället när man inte har något speciellt att göra så går den långsamt.
Jobbigt det här med tiden att man inte hinner med.
Jag är livrädd för att jag ska vakta upp när jag är 30 och undra vad jag har gjort egentligen. Det är så mycket jag vill hinna med i mitt liv. Jag vill definitivt hinna fara iväg på en lång, lång resa långt, långt bort men jag vill inte åka själv, då gäller det bara att hitta fler som vill. Det stora problemet är dock inte att ingen vill åka för det är det jätte många som SÄGER att de vill, det går bra att planera men sen när det väl kommer till kritan vill de inte längre. Jag är redo att åka direkt efter sommaren. Tänk att åka till Norge och jobba ihop en massa pengar och sen få åka iväg på en längre trip. Ja tänk, tänk, tänk.. Jag vill inte tänka längre! Jag vill göra mina tankar till verklighet här och nu på en gång!

Tyvärr är det ju inte så enkelt, men bara man vill tillräckligt mycket så blir allt mycket enklare. Men men, jag får nöja mig med ikväll då Jenny, Sara och kanske Ella kommer. Eller varför säger jag att jag ska nöja mig med det? Det låter som det är negativt. Jag är jätteglad att de kommer hit ikväll, det ska bli jättetrevligt och jag ska göra mitt bästa för att slappna av och försöka ta en paus från allt annat. Jag ska försöka göra denna till en helt normal kväll tillsammans med mina vänner och koppla bort allt som hör mig själv till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0