Final

Snart börjar finalen i melodifestivalen, funderar på att gå ner och kika på det tillsammans med mamma men jag tror allvarligt talat jag inte orkar. Tro det eller ej men jag sitter hellre själv här uppe på mitt rum och kikar. Om jag ens orkar se det, kanske sitter här vid datorn och har det bara på. Det enda som är värt att se är Björn Gustafsson.
Känns alltid lika konstigt att nämna honom när min bror heter exakt likadant, samma stavning och allt. Känns liksom som om jag pratar om fel person.

Har inte blivit mycket till pluggande idag som jag hade tänkt mig egentligen.. Synd! Jag behöver verkligen göra klart det, pallar inte ett prov i vardera ämne bara för att jag inte har tagit tag i det och gjort uppgiften.

Jag saknar människor. Det var så länge sedan jag träffade vissa människor, människor som har betytt så otroligt mycket för mig. Hjälpt mig även fast de inte riktigt vet om det. Vill ta kontakt igen men vågar inte riktigt, de har väl annat att tänka på. Kommer de ens ihåg mig?

Nej nu ska jag kila vidare, vet inte riktigt vart jag ska eller vad jag ska göra men jag märker väl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0