Dålig tajmning

Det är inte rätt tidpunkt att bli sjuk nu, eller så är det de?
Kanske bra att sitta hemma och plugga istället för på skolan, nja..
Inte särskilt bra när jag inte orkar..
Ganska mycket innan lovet som måste göras, hatar mig själv nu för att jag inte börjat i tid men då påminner jag mig själv om att jag har gjort annat som jag inte har hunnit lämna in i tid och just därför sitter jag i denna situation..

Tisdag - Religion/Filosofi inlämning (hmm..)
Onsdag - Muntligt tal svenska C (MÅSTE på skolan imorgon)
                - Skrivning Kondition och styrka B (vet inte riktigt vad det är :S)
Torsdag - Psykologi inlämning (har ej börjat än.. :/)
Fredag - LOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0