Denna dag ...

Denna dag började med ett träningspass där intervaller stod på schemat. Sen kom Mange, Miwa och Kevin hit och jag och Kevin hade lite vattenkrig =) Efter det när dom hade farit kom Johan, Mikaela och Nova hita och då blev det vattenkrig en gång till =) Sen tog jag mig ut på en cykeltur som blev dagens andra träningspass, förutom ruscherna på gräsmattan med Kevin och Nova. Sen drog jag mig bort till Magnus där grillning stod på schemat, jag tänkte inte så mycket på det utan åkte bara dit. Runt halv 11-11 fick dom för sig att dom skulle in på O´learys och det tackade inte jag nej till. Jag tror det var första gången jag gick ut utan att överhuvudtaget ha tänkt på vad jag hade på mig eller sminkat mig. Men kul hade jag ändå. Träffade Ewe och Malin där, jag och Malin träffade på några killar som bjöd oss på hallonshots =) yeah!

Nu är jag hemkommen efter en resa med taxi från stan och nu tänker jag bege mig på en resa uppför de två trappor som tar mig upp till mitt rum och min säng. Måste sova nu, imorgon blir det stan med Ella och Sara tror jag. Vi får se. Efter den dag kan jag verkligen säga att vi märke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0