Baloo

Kom hem igår efter att ha varit nere i Nyköping och hämtat Baloo. Han är världens sötaste hund och han är min =) Han sov i min säng inatt tillsammans med mig. Så mysigt och skönta att slippa sova ensam. Även fast han inte alltid kommer få sova i min säng har jag ändå någon uppe på mitt rum tillsammans med mig. Sitter ute på altanen nu och kika på honom. Han har ett tuggben som han tuggar på samtidigt som han äter ur matskålen. Tappar han benet plockar han upp det igen innan han fortsätter äta ur matskålen =)

Kusin och moster har varit här en sväng. Kul att träffa dig med tanke på att det inte blir så ofta. Ser fram emot om ni kommer upp till hösten.

Nu jagar Baloo disktrasan =)

Kommentarer
Postat av: Carro

Va kul! ;D jag vill träffa dig och honom någon dag ;)

2008-07-01 @ 12:20:03
URL: http://carro89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0