Fredag

Sitter och kikar på Paradise Hotel från 2005. Ganska roligt att se faktiskt. Ibland undrar man vad dom tänker med egentligen. Massa tjafs hela tiden om ingenting, eller så är det jag som inte riktigt förstår.. Har unnat mig lite chips nu ikväll. Salta nacho chips som jag dippar i guaccamole (stavning?) mumma är det i alla fall.

Det har varit varmt ute idag, har legat i solen ett litet tag. Blir så rastlös av att ligga still. Man hinner med så mycket nu mera, dagarna är så långa. Imorse vaknade Baloo halv åtta och då är det bara att bära ner honom så att han kan kissa. Därför har jag hunnit med att träna, duscha, sola, cykla på affären, varit i stan två gånger med pappa, ätit pannkaka. Ewe åt pannkaka här med oss. Vi var på affären och hon jobbade. När vi sa att vi skulle äta pannkaka blev hon så avundsjuk så vi bjöd hem henne =) trevligt trevligt. Det var längesen hon var här. Vi busade med Baloo och sen var han helt galen =)

Imorgon ska jag på bröllop. Det ska bli trevligt, hoppas jag. Vi ska vara i kyrkan kl 4 sen kl 9 får vi komma tillbaka och äta tårta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0