Airworld

Idag har jag varit på airworld i modohallen tillsammans med Kevin och Molly. Det var faktiskt riktigt roligt men jobbigt =)
Det är nog jobbigt att klättra upp själv sen ska man samtidigt lyfta upp Molly också som var lite för liten för att ta sig upp på vissa ställen. Vi har varit i där över 2 ½ timme! Jag ät helt slut på nu. Tror jag räknar det som mitt träningspass idag.

Jag och Syster provade sumodräkter och brottades =) varmt var det verkligen men kul också. Det fanns också en dräkt med kardborreband (stavning?) som man kunde ta på sig sen hoppade man upp på en mjuk vägg där man fastnade =)

Den här dagen har varit rolig. Den första dagen på länge som har varit bra helt igenom. Inte för att dagen är slut än men jag låtsas att den är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0