Trött

På jobbet och håller på somna, ögonen faller igen om vartannat. Kom hem ca 01.00 igår och det var tillräckligt sent för att jag inte är vid liv idag. Resan var helt okej hem även fast det var trångt, varmt, surrigt, luktade illa och efter en förlust. Jag och emelie hade min dator så vi såg först Into the blue sen kollade vi runt en massa på internet. Kollade låtlistan till Guitar hero world tour och blev positivt överraskade att det var många bra låtar med =]

Var nyss in till köket här på jobbet, ska snart hämta kaffe och så till fikat. Vad tror ni jag ser där inne om inte fyra stycken marsipan tårtor. Jobbigt!!! Tur att tre stycken ska ut på verkstan.. Ska iaf se till att jag inte äter något nu utan sparar mig till eftermiddagsfikat.

Ingen träning ikvll, gym istället. Nog för det är träning men ingen träning med laget ikväll.

Jag funderar om jag är sjuk eller vad som är felet för att jag är så jäkla trött hela tiden. Visst kan det vara för att det är mörkt ute eller så också men det har det ju varit ett tag nu och jag har inte varit trött hela tiden. För ungefär lite mer än en månad sen och innan det var jag också såhär trött men sen när jag började med Herbalife kände jag mig mycket piggare. Nu är jag exakt lika  trött igen. Det kan hända att Herbalife inte gjorde mig pigg utan det satt bara i mitt huvud, vad vet jag.

Nu har jag skrivit sådär jobbigt mycket igen så ingen orkar läsa ändå..


Jag väntar bara på smällen..

Kommentarer
Postat av: emelie

förresten, jag älskar tomten!

2008-12-18 @ 18:32:34
URL: http://gemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0