Sandviken

Just nu befinner vi oss i sandviken påväg ner till falun. Vi stannar precis för att släppa av killarna som spelar mot Alba. Vi hämtar upp dem sen igen när vi spelat mot Falun. Det har vart väldigt trångt nu på nerresan och hemresan lär inte blir bättre då det ska in två stycken till. Tess och Emelie är nämligen redan där och hälsar på Lina som flr övrigt ska spela mot oss idag =)

Hade tänkt skriva igår och lägga in lite bilde och så men det blev ingenting av utan jag umgicks med Baloo och var ute och gick med han istället. Jag prioriterade helt enkelt inte datorn på nästan hela dagen. Kvällen tillbringades och Bettan tillsammans med hennes sambo och Emilia. Det poppades popcorn och åts lite godis =)

nej nu funderar jag på att kanske äta lite mat för jag börjar faktiskt vara lite hungrig. Lena ska äta curry, det kommer lukta ljuvligt i bussen sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0