Nyheter

Lite nytt på bloggen som ni kanske ser. Är nog inte riktigt klar men jag vet inte riktigt hur jag vill had et så det är lite knepigt. En viss person klagar ju på att allt jag har är så mörkt och därför var tanken att jag kan ju börja med att göra bloggen lite ljusare. Jag började med vitt men allt eftersom då jasg redigerade blev bakgrunden bara mörkare och mörkare =P hehe jag är helt enkelt ganska mörk av mig.

Imorgon kväll är det julfest med innebandy laget, tema 80-tal. Ett måste idag när jag kommer hem från jobbet är att tömma kameran och ladda batteriet =] Måste fixa allt tills imorgonbitti, ska nämligen på stan med Emelie och Nordin? sen direkt till Emelie och byta om och så där. Har inte riktigt bestämt mig hur jag ska se ut heller men jag lär inte vara vacker. Ska försöka hinna prova lite kläder hemma idag innan träningen.



"The quiet scares me 'cause it screams the truth"

Kommentarer
Postat av: emelie

de blev fint. men byt färg på texten till typ vit. Jag får anstränga mig mkt för att kunna läsa :P

2008-12-11 @ 14:51:22
URL: http://gemig.blogg.se/
Postat av: Tess

Oj. jag undrade om jag kommit rätt ;) fint!

Man kan visst läsa, det är bara lillan som inte ser..

2008-12-11 @ 16:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0