Julklappshandling

I gårkväll var det sista träningen inför matchen imorgon mot Dalen. Hoppas vi är bättre på matchen än på träningen, hoppas JAG är bättre på matchen än på träningen.

Ikväll är vi träningsledig och då ska jag och Emelie passa på att gå på stan och kika om vi hittar några klappar. Svårt, svårt, jag har ingen aning om vad jag ska köpa till någon. Skulle vara skönt att göra bort allting nu och sen om man kommer på något eftersom kan man köpa det också. Men jag skulle gissa på att paniken kommer finnas där ändå strax innan jul då man inte köpt några klappisar till någon.

Sitter och lyssnar på Rix morgon zoo nu och dom har besök av en tjej som hette något med Nada =/ kommer inte riktigt ihåg. Hon kan i alla fall prata baklänges, eller om de säger ett ord så säger hon det baklänges. Hon är med i Guiness Rekordbok för det, tror det var runt omkring 70 ord på en minut. Det är ganska snabbt =P
Något som jag tycker var lite märkligt var att hon sa att när hon skulle slå rekordet fick hon ett papper med 100 ord för dom sa att hon klarar ändå inte fler än det. Men om hon fick ett papper med alla ord är det väl bara att läsa baklänges. Det kan väl inte vara så svårt.
=/ hmm.. det tåls att tänka på

måste bara tillägga att nu sjunger hon baklänges och det är det värsta jag har hört!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0