dan före dopparedan

Det var ganska lugnt igår, illamåendet och de konstiga i magen gick över. Eller det kändes under träningen men inte lika mycket som under dagen. Träningen igår var jobbig, vi körde fys. Hade olika stationer och snurrade runt på dessa i tre varv. Det märks att det börjar närma sig jul, vi var nämligen 11 stycken som tränade igår =/

Idag är det arbete som gäller, dock inte hela dagen tror jag. Jag och Johan ska baka pepparkakshus sen idag =) Måste se om jag kan hitta ett någonstans, han var inte så pepp på att göra ett från grunden. Sen måste jag köpa presentkort till Morfar också sen är jag helt klar med alla klappar och så.

Nu ska jag ut på verkstan och söka reda på några "Arm rest" =]




"You make me rise when I fall."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0