Dan för, dan före dopparedan =]

Ja, idag är det måndag och igår hade vi sista matchen för året. IKSU stod för motståndet som för dagen var alldeles för bra för oss. Vilket visade sig i resultatet av matchen. Efter matchen var det fika som stod på schemat men det blev inställt på grund av sjukdom. Istället åkte jag med mor och far min till sporthuset, hittade ingenting så vi åkte vidare till Strömspilen. När blev det lite julklappar till mig själv innan vi begav oss hem. Något som ändå är värt att nämnas är den söta lilla pojken inne på sporthuset som jag tror håller på att lära sig räkna.
- Mamma vad kommer efter 39?
- Mamma vad kommer efter 49?....
- Mamma vad kommer efter 109?
- Kevin det är bra nu..
- Mamma är det 1000?
Jag går en runda till och träffar på dem igen..
- Mamma hur vet tomten om man har varit dum?
- Han ser oss hela tiden..(less)
- Men hur kan han göra det? Han är ju jättelångt härifrån. Han jobbar ju med alla klappar hur kan han då se om man är dum eller inte?
- Hmm, han har en stor superkikare så han ser jättelångt.
- Jaha =)

Hehe gullig unge =] 

Kommentarer
Postat av: Tess

haha.. jag skulle vara hyfsat less jag med!

2008-12-22 @ 10:53:54
URL: http://thereseangerstig.blogg.se/
Postat av: Tess

jag är ledig idag och imorgon med:) vi har arbetstidsförkortning eller vad det nu heter :P. jag vet inte om jag ska träna ikväll.. känns som att jag måste vila, jag skulle inte ha följt igår på matchen. God jul om vi inte ses! :)

2008-12-22 @ 11:28:14
URL: http://thereseangerstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0