Aj..

Har nyss proppat i mig två alvedon och en ipren i hopp om att smärtan ska minska lite och att jag ska bli "frisk" snabbare. Har tagit en gång nu och ska ta senare på eftermiddagen och igen ikväll. En jobbarkompis tipsade mig om det för det blev hennes son rekomenderad när han spräckte revbenet. Vet inte riktigt om det är det jag gjort eller om det är en spricka eller inget alls men det skadar ju inte att prova ändå. Smärtan försvinner ju iaf litegrann.

Blir nog ingen träning ikväll, både för revebenet och pga förkylningen. På fredag åker vi ett gäng upp till Umeå för att kika på herrarna mot Dalen. Kul att hitta på något och åka på en liten roadtrip =)

Nu ska jag fortsätta jobba och hoppas på att den här dagen går fortare än gårdagen!

Kommentarer
Postat av: målis

Umeå blir grymt. Fan va tråkigt att du har så ont och tråkigt att du inte kommer på träningen. Du var så bra igår!

2008-08-27 @ 13:02:01
URL: http://gemig.blogg.se/
Postat av: Jenny

Då tycker jag att du kan ta ditt pick och pack och komma oh hälsa på.. du kanske till och med kan stanna tills på lördagen...

2008-08-27 @ 13:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0