Umeå

Tyvärr Jenny jag skulle gärna ha kommit på direkten men så har man ju ett jobb också. Typiskt! En annan gång får det bli, det låvar jag dig Jenny.

Efter jag proppat i mig alvedon och ipren kändes det faktiskt ganska bra. Jag trodde att det inte var så farligt. Jag vet iofs inte nu heller om det är så farligt eller om jag är känslig. Nu är det iaf bra mycket värre en förut idag :/ Självklart rinner snoret ur näsan som aldrig förr och jag får sitta och fånga upp det med papper för att snyta sig det är inte lönt att tänka på. Även några nära döden upplevelser har jag hunnit vara med om idag. För nämligen när man är snuvig så kan det killas väldigt mycket i näsan så att man nyser.      AJ AJ AJ säger jag bara!     

Nej nu ska jag se till att överleva tills kl 16.30 då jag får komma hem och medicinera mig lite igen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jobbar du på lördag?

2008-08-27 @ 16:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0