Umeå City

Har jobbat idag och det har verkligen varit världens längsta dag. Jag trodde aldrig klockan skulle bli kvart över fyra. Men det blev den och då var det dags att åka hem och äta sen nästan direkt upp till hallen. Vi har nämligen spelat match mot Umeå City ikväll. Vinst med 5-1 blev det. Skönt med seger igen även fast det bara är träningsmatcher än så länge. Synd nog fick jag en väldigt onödig och ful tackling i ryggen så jag landade med bröstkorgen/revbenen/magen på sargen. Jag har ingen aning hur ett brytet revben känns men jag funderar på om jag iaf fåt en spricka eller nåt för ont gör det. Innan jag gick upp nyss lyckades jag självklart nysa och den smärtan var det längesen jag kände!

Redan på uppvärmningen vaar inte allt helt okej. Efter ett tag drog hjärtklappningen igång igen, var ett tag sen sist. Det var bara att ställa sig på sidan i 5-7 minuter och vila och hoppas att det skulle gå över. Det gjorde det och jag kände inte av någonting förutom efter jag gjort illa mig men som tur var när det endast var 6 minuter kvar av sista. Jag spelade ett eller två byten efter jag gjort illa mig och då drog hjärtklappningen igång igen. Inte kul det där, tro vad det kan bero på? Tips?

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0