Umeå

Mycket Umeå nu känner jag =) och mer kommer det att bli. Nästa helg är det Nolia cup lördag och söndag i Umeå också. Åter till idag, vi spelade match mot Dalen igen, denna gång gick det inte ika bra utan vi förlorade med 5-3 men ingen fy skam för det. Matchen var lite konstig på något vis, kan inte riktigt sätta fingret på vad det var men.. Vi tar dom i serien istället.
Efter matchen åkte jag och hälsade på Jenny och Mats. Det var en jättefin lägenhet dom hade fått, stor och mysig. Dom är så snäll så jag ska få sova där mellan lördag och söndag nästa helg så jag slipper åka hem =)

Imorgon är det jobb igen, sen träning på kvällen och fotografering till matchprogrammet =/

En jätte bra sak med morgondagen är att de sänder One tree hill och Prison Break i USA. Eller egentligen är det väl tisdagen som är bra för det är då jag får möjlighet att se det. Den dagen har jag väntat länge efter!! LÄNGTAR!! =D

Kommentarer
Postat av: jenny

Du är alltid välkommen här.. Det spökar dock men det är snälla spöken;) Vi har ju plats för två till om det finns fler som inte vill fara i mellan...

2008-09-01 @ 11:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0