Umeå

Idag strax efter fyra åker vi ett gäng ur laget upp till Umeå för att kika på herrarnas match mot Dalen. Kul ska det bli att hitta på något =) Jag ska köra och skulle få låna pappas bil. Typiskt bara att vi fick lämna in den igår för att de skulle fixa något med Aribagen. Trodde vi skulle få tillbaka den igår redan men dom fick beställa hem några grejer som förhoppningsvis skulle komma med flyg idag. Hoppas verkligen att de kommer för det skulle vara så skönt att få köra automat =) nog för att vi fick en lånebil som är exakt likadan fast manuell. Den funkar ju den med =)

Ska på Intersport idag också och kika om jag kan ha ett annat par skor. Med tanke på att jag inte har så stora fötter måste jag ha juniorskor för 36 finns inte i senior. Mycket sämre hållbarhet, dämpning och stabilitet =/ ska i alla fall in och se om jag kan ha 37 ändå för Santana sa att den modellen var små i storleken så jag ska in och kika om jag kan ha en 37:a. Annars får jag väl se om dom har någon sula eller något som jag kan lägga i. Så himla stor skillnad på junior och seniorskor!

Jobba på...

Kommentarer
Postat av: emelie

Det kommer bli grymt kul :D hmm, det lät faktikst ganska billigt det där hörredu (hotellfrukost indeed ;)) :)

2008-08-29 @ 12:38:45
URL: http://gemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0