Söndag

Det var trevligt igår kväll. Jag var hemma hela kvällen och agerade chafför till dom som var här. De enda som var lite mindre kul vara bara att jag körde först en gång till stan vid tolv ungefär. Sen visste jag att jag skulle behöva köra en gång till men jag blev bara tröttare och tröttare. Ville verkligen bara gå och lägga mig och visste att den sömnen skulle vara välbehövlig. Men icke, jag var de enda körbara av alla så jag fick hålla mig vaken till ett, halv två när resten vill hemåt. Egentligen var inte det så sent men jag var jättetrött. Är det mest hela tiden nu mera, vet inte riktigt vad det beror på.

Har haft bladning ikväll och innan det var vi några ur laget och fikade på UH. Som om det inte blivit nog med det denna helg! Imorgon måste jag påbörja ett nytt liv. Jag provade några jeans idag och det är inte bra det här. Nu ska det bli förändring!

Kommentarer
Postat av: emelie

glöm inte alla muskler du byggt på dig under sommaren!

2008-08-26 @ 14:22:30
URL: http://gemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0