Måndag

Idag har jag börjat jobba. Jag var allt annat än levande i morse, jag var verkligen hur trött som helst och mådde inte alls bra. Jag ringde till vårdcentralen och fick en tid där för att kolla min hals. Har haft ont tillräckligt länge nu. Jag fick en tid kl 13.45 så jag smet från jobbet och åkte dit. Dom stack mig i fingret och tog ett äckligt prov i min hals. Det visade sig att jag hade streptokocker och fick penicillin som jag ska äta i 10 dagar. Typiskt att bli sjuk nu när innebandyn börjar ta sin form. Inte bra att missa de här träningarna. Jag tror jag bara skippar dagens och morgondagens träning sen tränar jag nog onsdag och torsdag. Träningen behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0