Alma Adrienne Gustafsson

Nu är Alma döpt och jag är åter på hemmaplan och inväntar gästerna. Vi ska grilla här ikväll tillsammans med alla mina syskon, deras respektive och föräldrar till oss syskon. Mycket folk kommer det bli här ikväll. Kul men ändå jobbigt, man är inte riktigt van med så mycket liv. Kevin och Molly är också här och det är väl dom som för det mesta av livet + de äldres tjatter hit och dit. Men men, gott med mat ska det i alla fall bli. 

Laget ska till Vio ikväll och umgås, utgång väntar för vissa tror jag. Skulle vara kul att titta förbi där också samtidigt som jag inte riktigt vet om jag orkar. Jag får se hur jag känner det senare. 

Hej då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0