Umeå

Johan följde också med upp till Umeå, han skulle in till salongen och hämta en frisörgrej. Ja köpte telefonen =) har suttit och lekt med den ett tag nu =) även fast jag berättat för pappa hur mycket finesser och saker den innehöll blev han positivt förvånad. Kul att höra!  Innan vi åkte hem käkade vi på Frasses, länge sen man åt där. Köpte en mjukglass också, svingod och svinstor. Jag har varit väldigt onyttig idag, först Subway sen burgare på Frasses + en mjukglass =) hehe men det får man väl ibland?
Jag måste börja träna, nu på en gång!!

Nu ska jag sova tror jag, eller kanske se en film..




Jag saknar dig

Kommentarer
Postat av: Carro

Låter som en härlig dag :)

2008-04-27 @ 12:37:21
URL: http://carro89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0