Tosdag

Slutade tidigt idag, åkte hem och tänkte plugga lite men istället såg jag två Prison Break avsnitt. Typiskt mig att så fort jag måste plugga hittar jag någonting annat som är bra mycket roligare.
Åkte in till stan sen igen och åt glass med sara och promenerade ner till hamnen men där blåste det så mycket så vi vandrade vidare. Gick på stan ganska länge men det var kul =)

Ikväll har jag varit med Johan och Magnus och tre stycken som de är kontaktperson till. Vi åkte ut till Gullvik och gick på stranden en stund sen åkte vi hem till Mange och käkade bullar och drack Cola =) hehe mysigt
Det är så kul att se hur de kan uppskatta så små saker så mycket som de gör. Att de kommer ihåg en liten kommentar som man sa för en månad sedan. Det är roligt att man kan hjälpa till och göra deras liv lite roligare för en stund.

Jag funderar på att svälja och sen sova, tror min kropp behöver det..



Jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0