Torsdag

Sitter på skolan i en datasal och väntar på mina projekt kompisar. Ska skriva på rapporten idag, förhoppningsvis blir den någorlunda klar men jag kan ju inte hoppas på för mycket. Sen måste jag skriva en egen diskussion och ändra en massa med tanke på att jag inte har varit med hela tiden. Jag tror jag måste ha med allt jag gjorde i början, eller allt jag egentligen inte gjorde. Men men jag får väl hitta på något som låter bra =)

Igår var jag och Johan hos Björn och Maria. Alma har vuxit en centimeter =) Hon låg hos mig ganska länge igår med, söt är vad hon är. Jobbigt för henne att hon har hicka hela tiden, eller inte hela tiden men nästan.

Önskar att jag kunde följa med er igår till hamnen, önskar att jag fick umgås med er alla. Det är liksom lite jobbigt att alla jag känner umgås du med också. Jobbigt att hela tiden måste fråga om du ska med och i så fall kan jag inte vara med. Varför kan det inte bara som förut? Eller inte som förut för det vill varken du eller jag längre, men vi kan väl få träffas och prata om bara vad som helst. Eller i alla fall bara vara med varandra tillsammans med andra..




Jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0