Tisdag

Sitter på skolan och skriver på projektarbetsrapporten. Det går väl sisådär med tanke på att den ska in imorgon. Har svenska nu egentligen och vi ska opponera på varandras filmanalyser, jobbigt nog är jag i den andra gruppen så jag måste vänta ett tag till innan jag får köra igång. Medan de andra opponerade fick vi en uppgift, jag har inte lästa papperet och har det inte här men vår lärare berättade ungefär vad vi skulle göra. Alla ska skriva ett A4 var där vi svarade på tre frågor om våra tre år på Nolaskolan. Ungefär vad vi har utvecklats till och så. Nu är det ju så att jag gick på Parkskolan i ettan men jag tror faktiskt inte det spelar någon roll. Alla dessa A4 papper om oss ska lämnas in och sen ska vår lärare sätta ihop det till ett häfte som vi kan få om vi vill. Visst det är en kul grej att ha och att spara men drygt att göra. Jag känner inte direkt att jag utvecklats särskilt mycket under de här tre åren, inte till det bättre i alla fall.

Idag efter skolan ska vi ner på stan och fika några stycken, det ska bli trevligt. Har inte träffat dem på ett tag så kul ska det bli =)





Jag saknar dig

Kommentarer
Postat av: Carro

Jaaa jag hörde det! Värsta kul;D Syns på ett tag ;)

2008-04-30 @ 16:39:29
URL: http://carro89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0