Söndag

Igår efter finalerna åkte jag upp till Bror Björn och tittade Alma =) Hon var jätte söt, jag brukar inte tycka de är särskilt säta när de är sådär små men det var hon. hon låg hos mig jätte länge och snuttade på min hals =)

Iksu vann förresten damernas final igår, höll på Balrog ja men men.. hade gärna varit där men biljetterna var tyvärr slut när vi fick för oss och boka och sen när var det inte ens riktigt fullt. Men men, det kommer ett nästa år också, vem vet då kanske det är vi som står på planen istället :P


Idag har jag promenerat in till stan där jag ringde sara och frågade om hon ville ta en fika eller något, det ville hon. VI satt och fikade i drygt 2 timmar =) hehe Sen åkte jag hem och har inte  gjort särskilt mycket sen dess..
Jag tror jag har fått resultatet från att ha legat framför TV:n i två nätter nu. Min rygg är lite kaputt tror jag. Mitt vänstra ben gör så fruktansvärt ont nu och känns nästan som om de håller på att springa iväg utan mig. Måste hitta någonting jag kan trycka i mig...

Nej nu ska jag se film (igen), lägga/sätta mig i soffan (igen) och hoppas att jag somnar någongång (igen)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0