Onsdag

Har jobbat lite med projektrapporten idag på skolan. Det är väl ungefär det enda jag har gjort där idag också. Lyssnade på Åke i 80 minuter, eller jag och Sara satt och gjorde hänga gubbe.. Vad som helst för att få tiden att gå, de lektionerna är nog nästan de värsta. Tror nog att filosofin är värre.

Solen skiner ute idag, är varmt också men vad gör jag? Jo jag sitter inne och gör ingenting. Skulle kunna sätta mig på altanen en stund men då sitter mamma redan där och det pallar jag inte. Ska upp till Björn ikväll, blev ingenting igår för de var andra som skulle komma dit och dom var lite sen och så. Det gör mig ingenting, har inget bättre för mig idag så..

Jag har sovit inatt! Var ett litet tag sen sist. Jag vet inte om det var på grund av mig själv eller med "hjälpen". Men det känns faktiskt som om de inte riktigt spelar någon roll, huvudsaken att jag sov =)

Kanske nämnde det igår men såg det 14:e avsnittet av One Tree Hill, det var mycket bättre än det 13:e, hände lite mer. Ser fram emot nästa tisdag =)



Jag saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0