Lördag

Igår åt jag lunch med Bror på Brux, det var faktiskt gott. Bra mycket godare än skolans mat i alla fall =) Efter det åkte jag hem och bytte skor (hade fått skavsår) sen åkte jag tillbaka till stan och fikade med Sara, Ella och Tessan.
På kvällen åkte jag, Johan, Magnus och Miwa upp till mormor och morfar, morfar fyllde 78 år =) vi fikade tårta och väldigt mycket kubb, smarrigt. Senare på kvällen plockade vi fram vår kulturella sida som jag inte visste fanns och vi gick på teater. "Hotell Liggaren" den var riktigt rolig men lite för lång. ICA-Stig var med =)


Idag ska kanske jag och pappa åka till Umeå, väntar bara att snubben ska ringa. Ska nämligen dit och köpa en telefon med tanke på att min är ganska trasig. Telefonen funkar bra men grejen är den att skärmen är kaputt men det kan ju lätt bli så ibland.
Solen skiner idag också, jag är inte som vissa som tycker det är hur bra som helst. Jag tycker det mest är jobbigt för jag får så dåligt samvete för att jag sitter inne hela dagarna. Måste ta tag i mig själv..



Drömde om dig inatt (igen..)
Jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0