Lördag

God morgon. Eller man kanske inte kan säga god morgon om man inte har gått och lagt sig än. Aja, Hej i alla fall.

Idag är det innebandy, SM finalerna i globen. Känns konstigt att det var ett helt år sedan jag satt och kollade på Iksu-Rönnby och Rönnby tog hem segern på straffar.. Idag är det Iksu i år igen men ställs istället mot Balrog. Vi får se hur det går.
Herrarnas final spelas mellan Warberg-AIK.

Igår var jag hos Sara med henne och Hanna, vi gjorde inte speciellt mycket. Såg lite på TV och så.. Jag och Sara la oss i soffan och då gick det bra att somna en stund, var hur trött som helst. Men självklart så fort jag kom hem och upp på mitt rum blir allt skit och jag kan inte sova. Bosatte mig i soffan och kollade på strunt på TV hela natten, kanske lyckades jag slumra till lite i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0