kittelfjäll

Kittelfjäll var riktigt najs!
Backarna var helt okej, after skin var bra, kvällarna var grym =)

Har inte så mycket mer att säga om det, det var bara helt enkelt BRA! =D

Jag och Bettan åkte till Storuman på lördagen och gjorde Högskoleprovet vilket gick skit. Hade inga förväntningar alls både sa jag och försökte pränta in i mitt huvud men nu när jag sett resultatet blir jag allt annat än glad. Som jag sa förut om någon frågade om jag skulle göra provet, "Nej, nej jag vet redan att jag är kass och jag orkar inte med fler bevis på det". Så är det också, jag är verkligen KASS!!



Nu ska jag gå och gräva ner mig någonstans och låtsas att jag inte har någonting jag måste göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0