crush, crush, crush

Sitter på skolan nu, alla har typ åkt hem men inte jag inte. Jag vill inte åka hem, är mycket jobbigare hemma. Eller det är på två vis, hemma kan jag stänga in mig på mitt rum och sitta där men här kan jag inte det. Har en hel del plugg att göra också, nu önskar jag att jag hade Historian här så kunde jag göra den men den ligger hemma. Vissa kanske tänker att det är bara att åka hem och göra den men det funkar inte riktigt för mig. Åker jag hem nu kommer jag göra allt annat än att plugga.
Känns bra i alla fall att vi har börjat på projekt rapporten. Jag mår illa så fort jag hör ordet projektarbete. Eller jag mår illa så fort jag hör någonting om skolan överhuvudtaget. Vill inte bada imorgon, hjälp mig med en ursäkt?

Träning ikväll, sista för denna säsong. Blir internmatch sen har vi uppehåll till ungefär 5 maj, min födelsedag. Jag vet inte ens säkert på om jag vill spela nästa år. Mer och mer säger mig att jag inte vill... Inte lätt det är.



Jag klarar mig inte utan dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0