Concrete angel

Sitter på skolan, är egentligen sjuk tror jag, eller jag vet faktiskt inte längre. Känner inte min kropp. Har ändå inte tid med det, måste fixa klart allt först.

Jag tror jag vet vad jag måste göra men jag kan bara inte få in att jag vill. Alla andra kanske vill men går det? Är det inte så att jag själv verkligen måste vilja något för att det ska blir så? Jag vet faktiskt inte, jag vet faktiskt ingenting längre men jag antar att jag inte är ensam om det..




Tom eller så full av saker att jag inte vet vad jag ska känna längre?


Kommentarer
Postat av: Anna

Saknade dig idag när vi skulle kolla film. Hoppas du mår bra. Kram

2008-04-15 @ 20:47:17
URL: http://annabr.blogg.se/lingon/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0