än en gång..

Sitter här än en gång och tittar på en grumlig skärm på grund av vätskan som rinner från mina ögon nerför mina kinder. Idag har varit en av de jobbigaste dagarna på länge.. Jag ser fortfarande ingen mening i någonting.

Måste plugga en massa, borde göra klart psykologin men jag orkar helt enkelt inte, valde helt fel ämne. Jag trodde jag skulle klara av att ta något sånt här men jag pallar tydligen inte. Kunde jag inte ha valt någon annat som inte riktigt finns lika nära, något som inte är lika jobbigt.
Jag önskar att jag hade lite självdiciplin, att jag kunde ta tag i saker och bara göra dom. Jag önskar att jag var lite smartare så jag fattar vad jag ska göra.
Jag önskar att jag kunde se ett litet, litet ljus i det stora svarta jag lever i. Jag önskar att det fanns en mening med mitt liv..


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag önskar att jag kunde få din värld att kännas lite ljusare.

2008-04-08 @ 19:07:26
URL: http://carro89.blogg.se
Postat av: Sofia

Usch jag vet hur det känns!!
Jag satt och grinade när jag skrev mina egna tankar på psykologin...

du komma klara av att göra alla cpiga uppgifter som vi har!!

Sköt om dig:)

2008-04-09 @ 22:30:20
URL: http://rosesrred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0